Pogoji poslovanja

 

Podatki o podjetju
Vrami d.o.o. Ljubljana, Podjunska 22, 1000 Ljubljana, Slovenija

Matična številka 5727154, davčna številka 17678960 (zavezanec za DDV), telefon: 01/515-15-60, GSM: 031/356-963, email: info@vrami.si 

Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila).

 

Splošni pogoji in uporaba spletne trgovine
Spletna stran je spletna trgovina, kjer prodajalec podjetje Vrami d.o.o. Ljubljana (v nadaljevanju kot  »Prodajalec«) ponujaja svoje izdelke, kupci pa jih kupujejo. Prodajalec preko spletne prodaje nudi aktualno ponudbo različnih proizvodov za pse in mačke, hkrati pa enostaven nakup, dostopen 24 ur na dan. Uporaba storitve je brezplačna. Z registracijo v spletno trgovino pridobi uporabnik uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte ter uporabniško geslo, ki ga določi uporabnik sam. Geslo je tajno in znano le uporabniku. Uporabnik je dolžan zagotoviti, da bo svoje geslo uporabljal le on oziroma oseba, pooblaščena za zastopanje v njegovem imenu. Če želi uporabnik kadarkoli svoj naslov elektronske pošte ali geslo zamenjati z drugim, lahko to stori v svojem uporabniškem profilu. Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z vnesenimi podatki. Uporabnik z registracijo potrdi in jamči, da je polnoletna, popolno poslovno sposobna oseba. Z nakupom izdelka uporabnik postane kupec. 

Pravico do nakupa v spletni trgovini imajo registrirani člani in tudi gostje, ki opravijo hitri nakup in se jim pred nakupom ni potrebno registrirati. 

Z naročilom posameznega izdelka ali blaga prodajalca s strani kupca, se med prodajalcem in kupcem vzpostavi obligacijsko razmerje. Vsi morebitni spori iz tega razmerja (kot zaradi resničnosti podatkov o uporabniku, o vsebini ponudbe, o predmetu in ceni ponudbe ipd.) se rešujejo izključno med prodajalcem in kupcem. Prodajalec in kupci na Spletni strani sprejemajo način trgovanja, ki je značilen za splet in je tako v določeni meri anonimen. 
S temi Splošnimi pogoji poslovanja se opredeljuje delovanje spletne trgovine, pravice in dolžnosti obiskovalca, uporabnika in kupca ter poslovno razmerje med upravljalcem, prodajalcem in uporabnikom kot kupcem izdelkov iz ponudbe spletne trgovine.

Kupec potrjuje, da je seznanjen s celotnim besedilom "Pogoji poslovanja" na spletnem mestu www.meradog.si (v nadaljevanju: Pogoji), ter se z njimi strinja. Spletno trženje na www.meradog.si izvaja Vrami d.o.o. Ljubljana, Podjunska 22, 1000 Ljubljana (v nadaljevanju Vrami), matična številka 5727154, davčna številka 17678960, vpis v poslovni register Ajpes št. 102-03-2427/2004 z dne 5.10.2004.

Splošni pogoji poslovanja so sestavljeni v skladu s predpisi s področja varstva potrošnikov, na podlagi priporočil Gospodarske zbornice Slovenije in mednarodnih kodeksov za spletno in elektronsko poslovanje (v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1) in Splošno uredbo EU o varstvu podatkov (General Data Protection Regulation) ter Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1)).

 

Dostopnost informacij

Prodajalec se zavezuje, da bodo uporabniku vselej na voljo:
  • podatki o identiteti Prodajalca (ime in sedež podjetja, matična in davčna številka ter številka registra, kjer je družba vpisana)
  • kontaktni podatki, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (naslov elektronske pošte, telefon ipd.)
  • informacije o bistvenih značilnostih izdelkov oz. storitev iz ponudbe spletne trgovine, vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami
  • informacije o dostopnosti izdelkov oz. storitev iz ponudbe spletne trgovine
  • način in pogoji dostave izdelkov oz. izvršitve storitev, predvsem kraj in rok dostave
  • informacije o cenah izdelkov, kjer mora biti jasno prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške dostave
  • informacije o načinu plačila
  • podatki o časovni veljavnosti ponudbe iz spletne trgovine
  • informacije o roku, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop
  • informacije o možnosti vračila izdelkov in o tem, če in koliko takšno vračilo stane uporabnika
  • informacije o postopku s pritožbo uporabnika ter podatki o kontaktni osebi prodajalca za stike z uporabniki.

 

Ponudba izdelkov, cene in davek

Zaradi narave poslovanja prek spleta se ponudba in cene v spletni trgovini pogosto spreminjajo in ažurirajo. Cena v spletni trgovini je enaka tako za registrirane člane kot za goste spletne trgovine. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti. Pridržujemo si pravico do spremembe cen in tehničnih opisov izdelkov brez predhodnega obvestila. Kljub skrbi, da bi zagotovili čimbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru bo ponudnik omogočil odstop od nakupa, hkrati pa bo kupcu ponudil rešitev, ki bo v obojestransko zadovoljstvo.

Vse cene v spletni trgovini meradog.si so navedene v evrih in vključujejo 9,5% in 22% davek na dodano vrednost (DDV). Zavezanci za DDV morajo ob registraciji navesti tudi identifikacijsko številko za DDV. Vse cene v spletni trgovini so cene izdelkov in ne vsebujejo stroškov dostave. Vse cene veljajo samo za elektronsko naročilo izdelkov prek spletne trgovine in so lahko drugačne od cen po ceniku v naših poslovnih prostorih, od naročil preko e-maila ali telefonskih naročil.

 

Naročilo
Za nakupovanje v spletni trgovini obiskovalec spletne strani najprej opravi registracijski postopek. Z registracijo pridobi uporabniško ime in geslo, s katerima lahko ob vsakem obisku spletne trgovine dostopa tudi do svojega računa (profila). Geslo je tajno in znano le uporabniku.

Izdelek na naši spletni strani naročite s klikom "v košarico". Vsebino košarice lahko kadarkoli pogledate, izdelke dodate ali izbrišete. Vrednost izdelkov v košarici se sproti sešteva. Enostavna sprotna navodila vas vodijo od izbire izdelke do plačila in konca nakupa. Poslano naročilo lahko kupec prekliče v roku dveh ur po naročilu. Prikaz dobavljivosti izdelkov v košarici je informativnega značaja in se lahko do obdelave naročila spremeni. V posameznih primerih se lahko zgodi, da vam katerega od naročenih izdelkov ne moremo poslati, ker je razprodan, zato vas prosimo za razumevanje. O tem vas bomo obvestili v čim krajšem času.

V spletni trgovini meradog.si so navedeni glavni podatki o izdelkih in fotografije. Čeprav se prodajalec trudi zagotoviti natančne fotografije prodajnih artiklov, je potrebno fotografije jemati kot simbolične. Fotografije ne zagotavljajo lastnosti izdelka. Barvni odtenki in videz lahko nekoliko odstopajo od resničnega stanja izdelkov.
Vrami d.o.o. Ljubljana lahko v primeru, da naročila pod navedenimi pogoji ne more izvesti, zavrne naročilo in o tem obvesti kupca po elektronski pošti. Naročilo se zavrne, če ni oddano v skladu s pravili nakupa.

 
Dostava
Vso blago, ki je na zalogi, pošljemo iz naše trgovine v roku 2-5 delovnih dni, največkrat pa naslednji delovni dan (naročila do 12h pa še isti delovni dan). Naročeno blago dostavljamo kupcem na področju Slovenije (za EU info na mail), in sicer dostavlja naš pogodbeni partner Pošta Slovenije. Dostava se vrši v dopoldanskem času, zato je priporočljivo, da navedete naslov za dostavo, kjer boste dosegljivi v dopoldanskih urah. Če ste naročilo oddali s plačilom po povzetju, kupnino plačate poštnemu uslužbencu skupaj s provizijo za prenos kupnine po veljavnem ceniku Pošte Slovenija. Če ste plačilo izvedli s plačilno kartico ali s plačilom po predračunu, vam Pošta Slovenije ne zaračuna provizije za prenos kupnine. Če vas v času dostave ni doma, vam poštni uslužbenec pusti obvestilo o prispelem paketu, kateri vas bo čakal na vaši pošti 15 dni. Ob prevzemu pošiljke Pošta preverja identiteto prejemnika.
Kljub velikim prizadevanjem obstaja možnost, da kakšnega naročenega artikla trenutno ni na zalogi. V takšnem primeru Vas bomo o tem obvestili po e-pošti ali telefonu in vam sporočili dobavni rok ter morebitne spremembe cene.
Ob nakupu v vrednosti 39,90€ ali več, vam kupljeno blago dostavimo brezplačno. Za nakupe do 39,89€ obračunamo znesek dostave v vrednosti 4,50€ z DDV. 
Prevzem blaga je možen tudi na sedežu podjetja Vrami d.o.o. Ljubljana, vsak delavnik med 9:00 in 15:00, ob predhodni najavi na 031/356-963 pa tudi ob drugih urah in dneh. V tem primeru ne zaračunamo stroškov dostave.
Če z dostavo ne bi bili zadovoljni ali pa bi prejeli neustrezen ali poškodovan paket, ga že ob prevzemu zavrnite in nas prosim kontaktirajte, da vam blago zamenjamo. Stroškov dostave vam pri vrnitvi ali menjavi izdelkov žal ne moremo povrniti.

 
Plačilo in račun
Ponujamo vam več možnosti plačila.
Prva možnost je plačilo po povzetju s priloženo položnico. V tem primeru vam ob prevzemu blaga Pošta Slovenije zaračuna še provizijo za plačilo položnice po njihovem veljavnem ceniku (cca. 1€ oziroma 1% odkupnine). 
Druga možnost je plačilo po predračunu. V tem primeru boste na vašo e-pošto skupaj z obvestilom o naročilu prejeli tudi podatke za nakazilo. Takoj, ko bomo prejeli nakazilo na naš transakcijski račun, vam bomo poslali naročene izdelke s priloženim računom. O plačilu nas lahko obvestite na info@vrami.si
Naslednja možnost je plačilo s plačilnimi in kreditnimi karticami Maestro, Mastercard in Visa. Ob izbiri plačila boste preusmerjeni na varno povezavo, kjer boste vpisali podatke o vaši kartici in dokončali nakup.
Pri osebnem prevzemu na sedežu podjetja Vrami d.o.o. Ljubljana na Podjunski ulici 22 sprejemamo gotovino in plačilne kartice Maestro, Mastercard in Visa.

Prodajalec mora za dobavo blaga ali storitev izdati račun in ga izročiti kupcu. Kupec mora prevzeti račun in ga zadržati neposredno po odhodu iz poslovnega prostora. Račun je priložen paketu oziroma ga prejmete takoj ob plačilu v naših poslovnih prostorih.



Postopek nakupa

Postopek nakupa je opisan TUKAJ (klikni)

Po oddaji naročila uporabnik (kupec) od Prodajalca po elektronski pošti prejme obvestilo, da je naročilo sprejeto. V roku 1 ure od prejema tega obvestila ima uporabnik (kupec) možnost preklicati naročilo brez posledic. Razen možnosti preklica uporabnik (kupec) po oddaji naročila ne more spreminjati vsebine naročila (razen, če stopi v kontakt s prodajalcem preko e-maila ali telefona). Uporabniku (kupcu) so v njegovem profilu na spletni strani vselej dostopni izčrpni podatki o statusu in vsebini posameznega naročila.

Če uporabnik (kupec) naročila ne prekliče, gre naročilo v nadaljnjo obdelavo. Prodajalec po prejemu naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih izdelkov in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Prodajalec lahko za preverjanje podatkov ali zagotavljanje točnosti dobave tudi telefonsko kontaktira uporabnika (kupca) na sporočeno kontaktno telefonsko številko. Ob potrditvi naročila Prodajalec uporabnika (kupca) po elektronski pošti obvesti o predvidenem roku dobave. Kupoprodajna pogodba o nakupu naročenih izdelkov med uporabnikom (kupcem) in prodajalcem je na tej stopnji nepreklicno sklenjena.

Prodajalec v dogovorjenem roku naročene izdelke pripravi, odpošlje in o tem po elektronski pošti obvesti uporabnika (kupca). 
 

Sklenitev prodajne pogodbe
Podano naročilo za nakup pomeni sklenitev prodajne pogodbe. Sklenjena pogodba med kupcem in prodajalcem se arhivira na sedežu podjetja Vrami d.o.o. Ljubljana, Podjunska 22, 1000 Ljubljana ter na strežniku spletne trgovine. Pogodbe in kopije računov se arhivirajo na sedežu podjetja. Kupec lahko pridobi kopijo z zahtevo po elektronski pošti na info@vrami.si kadarkoli v roku 5 let od opravljenega naročila. Pogodba je sklenjena v slovenskem jeziku.

Vračilo blaga in pravica od odstopa od pogodbe
V skladu z določili Zakona o varstvu potrošnikov (ZVPot Ur.l.RS št.20/1998 s spremembami in dopolnitvami) ima kupec pravico, da v 15-dneh od prevzema blaga podjetju pisno sporoči, da odstopa od pogodbe, pri čemer ni potrebno navesti razloga za svojo odločitev. S potekom tega roka ugasne pravica potrošnika, da od pogodbe odstopi. O nameravanem vračilu nas mora kupec obvestiti po e-pošti info@vrami.si, blago pa vrniti v nadaljnjih 15-dneh. Kupec je dolžan nositi stroške, ki nastanejo pri vrnitvi predmeta nakupa. Stroške pošiljanja krije pošiljatelj sam, razen če je vnaprej pisno dogovorjeno drugače. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo. Blago nam morate vrniti v takem stanju, v kakršnem je bilo tedaj, ko vam je bilo izročeno, torej nerabljeno, nepoškodovano in v originalni embalaži, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno, ali pa se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv kupec, na naslov Vrami d.o.o. Ljubljana, Podjunska 22, 1000 Ljubljana. Priložena mora biti kopija računa. V kolikor bodo ti pogoji izpolnjeni, bomo kupcu takoj vrnili kupnino, oziroma mu po želji blago zamenjamo za drugo. Kupcu pripadajo vse pravice po Zakonu o varstvu potrošnikov.

Možnost vračila pa ne velja za izdelke, ki so bili izdelani po željah kupca in ki zaradi svoje narave niso primerni za vračilo (tekstil zaradi neprimerne velikosti).

Reklamacije
Kupec lahko blago reklamira v 8-dneh od nakupa, če blago nima lastnosti, ki jih je prodajalec izrecno obljubil, če je prodajalec poslal napačne izdelke, napačne barve, količine, velikosti ali pa izdelek kakorkoli odstopa od kupčevega naročila in zahteva takojšnjo zamenjavo za enak, brezhiben artikel, njegovo popravilo ali vračilo kupnine. Prodajalec ne odgovarja za škodo, nastalo zaradi nepravilnega vzdrževanja.
Kupec lahko blago v reklamacijo vrne osebno ali pa ga po predhodnem dogovoru s prodajalcem na stroške prodajalca vrne po pošti. V primeru upravičene reklamacije ima kupec možnost, da izdelek zamenja ali pa mu prodajalec izplača kupnino in jo nakaže na njegov transakcijski račun. V primeru neupravičene reklamacije prodajalec kupcu vrne izdelek in mu zaračuna stroške vračila.
Neprevzeti izdelki in neupravičene reklamacije ne zadržijo obveznosti kupca do plačila terjatev.

Reklamacije izdelkov, poškodovanih med prevozom
Reklamacije izdelkov, ki so bili poškodovani med prevozom upoštevamo le v roku 15 dni po prevzemu pošiljke. Kasnejših reklamacij žal ne bomo mogli upoštevati. V primeru, da že ob prevzemu na pošiljki opazite znake poškodb, vas prosimo, da pošiljko zavrnete in od poštnega uslužbenca zahtevate izpolnitev reklamacijskega zapisnika o poškodovani pošiljki. Na ta način vam bomo lahko kar najhitreje poslali nov izdelek in upoštevali reklamacijo.

Pritožbe in spori

Prodajalec spoštuje veljavne predpise s področja varstva potrošnikov. Prodajalec ima vzpostavljen učinkovit sistem obravnavanja pritožb in ima določeno osebo, s katero se v primeru težav uporabnik (kupec) lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Uporabnik (kupec) se v primeru težav lahko po pomoč obrne na telefon 01/515-15-60 oz. 031/356-963 ali e-mail info@vrami.si. Pritožbo lahko uporabnik (kupec) odda na elektronski poštni naslov info@vrami.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

Prodajalec bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo in sporočil uporabniku (kupcu), kako dolgo jo bo obravnaval ter ga vseskozi obveščal o poteku postopka. Prodajalec si bo prizadeval po svojih najboljših močeh morebitne spore rešiti sporazumno. Če sporazumna rešitev spora ne bo dosežena, je za reševanje vseh sporov med Prodajalcem in uporabnikom (kupcem) izključno krajevno pristojno stvarno pristojno sodišče v Ljubljani. Prodajalec in uporabnik (kupec) kot udeleženca v elektronskem poslovanju medsebojno priznavata veljavnost elektronskih sporočil na sodišču. Prodajalec si prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno. 

Dne 14. 11. 2015 je pričel veljati Zakon o izvensodnem reševanju potrošniških sporov (Uradni list RS, št. 81/2015; v nadaljevanju ZIsRPS). ZIsRPS ureja izvensodno reševanje domačih in čezmejnih sporov med podjetji in potrošniki s posredovanjem izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov (v nadaljevanju: izvajalec IRPS).

Skladno z zakonskimi normativi ponudnik ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.
 
Vrami d.o.o. Ljubljana ne priznava nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov, kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga zasebni uporabnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.

Ponudnik omogoča spletno trgovino na območju Republike Slovenije in na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS).
https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL
Za te Splošne pogoje poslovanja in za vse spore med prodajalcem in uporabnikom (kupcem) velja in se uporablja slovensko materialno in procesualno pravo, pri čemer se ne uporabljajo pravila mednarodnega zasebnega prava, ki bi odkazovala na uporabo kateregakoli drugega prava.

Za vsa razmerja ter za pravice in obveznosti, ki niso urejene s temi Splošnimi pogoji poslovanja, se smiselno uporabljajo določila Obligacijskega zakonika, Zakona o elektronskem poslovanju na trgu, Zakona o varstvu osebnih podatkov in Zakona o varstvu potrošnikov.

 

Varnost

Prodajalec in Upravljavec uporabljata ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov ter plačil. V te namene se uporablja 128-bitni SSL certifikat, ki ga je izdala za to pooblaščena organizacija.

Za varne avtorizacije in transakcije s kreditnimi karticami skrbi Bankart - 3D Secure. Avtorizacije kreditnih kartic se vršijo v realnem času s takojšnjim preverjanjem podatkov pri bankah. Podatki o karticah se ne shranjujejo na strežniku Prodajalca.

Za varnost je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla ter za ustrezno programsko in protivirusno zaščito svojega računalnika.

 

Varstvo otrok

Prodajalec v spletni trgovini ne sprejema naročil od nekoga, za katerega ve ali sumi, da je otrok, ne da bi za to imel izrecno dovoljenje njegovih staršev ali skrbnikov, niti ne ponuja prostega dostopa do izdelkov ali storitev, ki so škodljive za otroke.

Upravljavec in Prodajalec brez izrecnega dovoljenja staršev ali skrbnikov ne bosta sprejemala kakršnihkoli osebnih podatkov, ki zadevajo otroke, prav tako ne bo izdajal podatkov, sprejetih od otrok, tretjim osebam, razen staršem oziroma skrbnikom.

Vsaka komunikacija, namenjena otrokom, bo primerna njihovi starosti in ne bo izkoriščala zaupljivosti otrok, pomanjkanja izkušenj ali občutka lojalnosti.

 

Varstvo osebnih podatkov
Podjetje Vrami d.o.o. Ljubljana se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov. Z naročilom dovoljujete, da vzpostavimo evidenco, vodimo, vzdržujemo in upravljamo z vašimi osebnimi podatki. Prodajalec za nedoločen čas hrani naslednje podatke registriranih članov: ime in priimek, e-poštni naslov, kontaktni telefon, primarni naslov in naslove za dostavo, državo prebivališča, čas in datum registracije. Prodajalec zagotavlja varstvo osebnih podatkov po Zakonu o varstvu osebnih podatkov (Ur.l.RS št. 86/2004). Le-ti ne bodo uporabljeni v nobene druge namene kot za pošiljanje naročenih izdelkov, računov in ostalo potrebno komunikacijo. Podatki kupcev v nobenem primeru ne bodo posredovani nepooblaščeni tretji osebi.

 

Pravilnik o zasebnosti

Del pogojev poslovanja je tudi Pravilnik o zasebnosti, ki je dostopen TUKAJ (klikni)

 

Pravica do obveščanja

Pravico imate do neplačljivih informacij o vaših osebnih podatkih, s katerimi razpolagamo, kot tudi pravico do izbrisa teh podatkov. Če imate vprašanja glede izbrisa, predelave ali uporabe vaših podatkov, se obrnite na info@vrami.si ali nam pošljite zahtevek po pošti.   

Obvestila o stanju naročila: pridržujemo si pravico, da vas na vpisano tel. številko preko sms sporočila obvestimo, ko je vaše naročilo odpremljeno in če artikli niso bili prevzeti od 3 do 5 dni. Če artikli niso bili prevzeti več kot 5 dni, si pridržujemo pravico klica na posredovano telefonsko številko, kot opomnik za prevzem artiklov. 

Obvestila: po prijavi na obvestila bosta vaše ime, tel. številka in vaš elektronski naslov z vašim dovoljenjem uporabljena v reklamne namene, dokler se iz obveščanja ne odjavite. Na prejemanje obvestil se prijavite le, če je ob naročilu obkljukano posebno polje, ki vam omogoča prijavo. 

V primeru vpisa e-mail naslova na Facebook ali v obrazec na prvi strani meradog.si, preko katerega pridobite kupone za popust na vaše naročilo, bomo vaš e-mail naslov shranili za namene obveščanja o posebnih ugodnostih in promocijah spletne trgovine meradog.si. Iz baze prejemnikov obvestil se lahko kadarkoli odjavite s sporočilom na info@vrami.si ali s klikom na povezavo 'Odjava' na dnu promocijskih e-mail sporočil.

Oglasna elektronska sporočila bodo vsebovala naslednje sestavine: 
- jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila, 
- pošiljatelj bo jasno razviden, 
- različne akcije, promocije in druge tržne tehnike bodo označene kot takšne, prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih, 
- jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil, 
- željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo ponudnik izrecno spoštoval. 

 

Stvarna napaka
Kdaj je napaka stvarna? Kadar:
– artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet
– artikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana
– artikel nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane
– je prodajalec izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.
Kako se preverja primernost artikla?
Preverja se z drugim, brezhibnim artiklom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem artiklu.
Kako se stvarno napako uveljavi?
Kupec nas mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te obvestiti v zakonsko določenem roku po pošti na sedež podjetja ali v elektronski obliki na info@vrami.si. Pri tem posreduje podatke o številki računa, datumu prejema blaga in datumu, ko je odkril stvarno napako. Kupec nam hkrati omogoči pregled artikla.
Pravico do uveljavljanja stvarnih napak natančneje urejajo določila Zakona o varstvu potrošnikov z naslednjimi roki:
– 2 leti od nakupa za uveljavljanje pravice iz stvarne napake
– 2 meseca za seznanitev prodajalca po tem, ko je bila stvarna napaka odkrita
– 8 dni za rešitev reklamacije.
Vsi tu navedeni pogoji in pravila so zavezujoči za kupca in Vrami. Vse morebitne spore bosta stranki reševali sporazumno. V primeru, da sporazuma ni mogoče doseči, bo spor reševalo pristojno sodišče v Ljubljani.
Povezava na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov: http://europa.eu/rapid/press-release_MEMO-11-840_sl.htm


Vsebina spletne strani
Celotna spletna stran (vključno z vso vsebino) je napisana v slovenskem jeziku in je last podjetja Vrami d.o.o. Ljubljana. Vsebine ni dovoljeno uporabljati in reproducirati. Vse pravice so pridržane. Za morebitne napake se vam opravičujemo. Slike proizvodov so simbolične in ne predstavljajo vedno dejanskega stanja, kot so barve, embalaža... Vsi uporabniki vso objavljeno vsebino uporabljajo na lastno odgovornost.

 

 

Želimo vam prijetno nakupovanje v naši spletni trgovini!

Prodajni svetovalec
Zdravo! Svetovalec je trenutno nedosegljiv. Pošljite sporočilo, odgovorili bomo v najkrajšem času.

Spletno mesto uporablja piškotke, s pomočjo katerih lahko razločujemo med obiskovalci in izboljšujemo delovanje. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Se strinjam Informacije o piškotkih