Dostava
Vso blago, ki je na zalogi, pošljemo iz naše trgovine v roku 2-5 delovnih dni, največkrat pa naslednji delovni dan (naročila do 12h še isti delovni dan). Naročeno blago dostavljamo kupcem samo na področju Slovenije, in sicer dostavlja naš pogodbeni partner Pošta Slovenije. Dostava se vrši v dopoldanskem času, zato je priporočljivo, da navedete naslov za dostavo, kjer boste dosegljivi v dopoldanskih urah. Če ste naročilo oddali s plačilom po povzetju, kupnino plačate poštnemu uslužbencu. Če vas v času dostave ni doma, vam poštni uslužbenec pusti obvestilo o prispelem paketu, kateri vas bo čakal na vaši pošti 10 dni. Ob prevzemu pošiljke lahko Pošta preverja identiteto prejemnika.
Kljub velikim prizadevanjem obstaja možnost, da kakšnega naročenega artikla trenutno ni na zalogi. V takšnem primeru Vas bomo o tem obvestili po e-pošti ali telefonu in vam sporočili dobavni rok ter morebitne spremembe cene.
Ob nakupu v vrednosti 50€ ali več, vam kupljeno blago dostavimo brezplačno. Za nakupe do 49,99€ obračunamo znesek dostave v vrednosti 5,50€ z DDV.
Prevzem blaga je možen tudi na sedežu podjetja Vrami d.o.o. Ljubljana, ob ponedeljkih od 12:00 do 15:00, torek/sreda/četrtek med 9:00 in 15:00, ob petkih od 9:00 do 12:00, ob predhodni najavi na 031/356-963 pa tudi ob drugih urah in dneh. V tem primeru ne zaračunamo stroškov dostave, imate pa 3% popust na osebni prevzem.
Če z dostavo ne bi bili zadovoljni ali pa bi prejeli neustrezen ali poškodovan paket, ga že ob prevzemu zavrnite in nas prosim kontaktirajte, da vam blago zamenjamo. Stroškov dostave vam pri vrnitvi ali menjavi izdelkov žal ne moremo povrniti.
Plačilo in račun
Ponujamo vam več možnosti plačila.
Prva možnost je plačilo po povzetju. V tem primeru plačate poštnemu delavcu ob prevzemu oz. na Pošti.
Druga možnost je plačilo po predračunu. V tem primeru boste na vašo e-pošto skupaj z obvestilom o naročilu prejeli tudi podatke za nakazilo. Takoj, ko bomo prejeli nakazilo na naš transakcijski račun, vam bomo poslali naročene izdelke s priloženim računom. O plačilu nas lahko obvestite na info@vrami.si
Naslednja možnost je plačilo s plačilnimi in kreditnimi karticami Maestro, Mastercard in Visa. Ob izbiri plačila boste preusmerjeni na varno povezavo, kjer boste vpisali podatke o vaši kartici in dokončali nakup.
Pri osebnem prevzemu (3% popust na osebni prevzem) na sedežu podjetja Vrami d.o.o. Ljubljana na Podjunski ulici 22 sprejemamo gotovino in plačilne kartice Maestro, Mastercard in Visa.
Prodajalec mora za dobavo blaga ali storitev izdati račun in ga izročiti kupcu. Kupec mora prevzeti račun in ga zadržati neposredno po odhodu iz poslovnega prostora. Račun je priložen paketu oziroma ga prejmete takoj ob plačilu v naših poslovnih prostorih.
Vračilo blaga in pravica od odstopa od pogodbe
V skladu z določili Zakona o varstvu potrošnikov (ZVPot Ur.l.RS št.20/1998 s spremembami in dopolnitvami) ima kupec pravico, da nas v 14-dneh obvesti, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Če je potrošnik blago že prejel in odstopi od pogodbe, ga vrne ali izroči podjetju ali osebi, ki jo podjetje pooblasti za prevzem blaga, nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po obvestilu iz 134. člena tega zakona, razen če podjetje ponudi, da samo prevzame vrnjeno blago. Šteje se, da potrošnik pravočasno vrne blago, če ga pošlje pred iztekom 14-dnevnega roka za vračilo. S potekom tega roka ugasne pravica potrošnika, da od pogodbe odstopi. O nameravanem vračilu nas mora kupec obvestiti po e-pošti info@vrami.si. Kupec je dolžan nositi stroške, ki nastanejo pri vrnitvi predmeta nakupa. Stroške pošiljanja krije pošiljatelj sam, razen če je vnaprej pisno dogovorjeno drugače. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo. Blago nam morate vrniti v takem stanju, v kakršnem je bilo tedaj, ko vam je bilo izročeno, torej nerabljeno, nepoškodovano in v originalni embalaži, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno, ali pa se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv kupec, na naslov Vrami d.o.o. Ljubljana, Podjunska 22, 1000 Ljubljana. Priložena mora biti kopija računa. V kolikor bodo ti pogoji izpolnjeni, bomo kupcu takoj vrnili kupnino, oziroma mu po želji blago zamenjamo za drugo. V primeru odstopa od pogodbe podjetje nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe vrne vsa prejeta plačila. Kupcu pripadajo vse pravice po Zakonu o varstvu potrošnikov.
Možnost vračila pa ne velja za izdelke, ki so bili izdelani po željah kupca in ki zaradi svoje narave niso primerni za vračilo (tekstil zaradi neprimerne velikosti).
Reklamacije
Kupec lahko blago reklamira v 8-dneh od nakupa, če blago nima lastnosti, ki jih je prodajalec izrecno obljubil, če je prodajalec poslal napačne izdelke, napačne barve, količine, velikosti ali pa izdelek kakorkoli odstopa od kupčevega naročila in zahteva takojšnjo zamenjavo za enak, brezhiben artikel, njegovo popravilo ali vračilo kupnine. Prodajalec ne odgovarja za škodo, nastalo zaradi nepravilnega vzdrževanja.
Kupec lahko blago v reklamacijo vrne osebno ali pa ga po predhodnem dogovoru s prodajalcem na stroške prodajalca vrne po pošti. V primeru upravičene reklamacije ima kupec možnost, da izdelek zamenja ali pa mu prodajalec izplača kupnino in jo nakaže na njegov transakcijski račun. V primeru neupravičene reklamacije prodajalec kupcu vrne izdelek in mu zaračuna stroške vračila.
Neprevzeti izdelki in neupravičene reklamacije ne zadržijo obveznosti kupca do plačila terjatev.
Reklamacije izdelkov, poškodovanih med prevozom
Reklamacije izdelkov, ki so bili poškodovani med prevozom upoštevamo le v roku 14 dni po prevzemu pošiljke. Kasnejših reklamacij žal ne bomo mogli upoštevati. V primeru, da že ob prevzemu na pošiljki opazite znake poškodb, vas prosimo, da pošiljko zavrnete in od poštnega uslužbenca zahtevate izpolnitev reklamacijskega zapisnika o poškodovani pošiljki. Na ta način vam bomo lahko kar najhitreje poslali nov izdelek in upoštevali reklamacijo.
Obvezno jamstvo za skladnost blaga
Ponudnik kupcu odgovarja za neskladnosti, ki jih je imelo blago v času dobave
Skladnost blaga
Blago je skladno s prodajno pogodbo kadar:
- ustreza opisu, vrsti, količini in kakovosti ter ima funkcionalnost, združljivost, interoperabilnost in druge lastnosti, kot je zahtevano v prodajni pogodbi;
- je primerno za poseben namen, za katerega ga potrošnik potrebuje 8in s katerim je potrošnik seznanil prodajalca najpozneje ob sklenitvi prodajne pogodbe, prodajalec pa je s tem soglašal;
- je dobavljeno skupaj z vsemi dodatki in navodili, vključno z navodili za namestitev, kot je določeno v prodajni pogodbi;
- je posodobljeno, kot je določeno v prodajni pogodbi;
- ustreza namenom, za katere se običajno uporablja blago iste vrste;
- je take kakovosti in ustreza opisu vzorca ali modela, ki ju je ponudnik dal na razpolago kupcu pred sklenitvijo prodajne pogodbe;
- je dobavljeno skupaj s takimi dodatki, vključno z embalažo, navodili za namestitev ali drugimi navodili, za katere lahko kupec razumno pričakuje, da jih bo prejel;
- je take količine ter ima značilnosti in druge lastnosti, vključno v zvezi s trajnostjo, funkcionalnostjo, združljivostjo in varnostjo, kot je običajno za blago iste vrste in ki jih kupec lahko razumno pričakuje glede na naravo blaga in ob upoštevanju kakršnekoli javne izjave, podane pri oglaševanju ali označevanju s strani ali v imenu ponudnika ali drugih oseb v predhodnih členih pogodbene verige, vključno s proizvajalcem, razen če ponudnik dokaže da:
- za javno izjavo ni vedel in od njega ni mogoče razumno pričakovati, da bi zanjo vedel,
- je bila javna izjava do sklenitve prodajne pogodbe popravljena na enak ali primerljiv način, kot je bila podana, ali
- javna izjava ni mogla vplivati na odločitev za nakup blaga.
Kadar je predmet prodajne pogodbe blago z digitalnimi elementi je ponudnik odgovoren za skladnost blaga v skladu z določili 74. člena zakona o varstvu potrošnikov (ZVPot-1) in določili od 109. člena do 115. člena zakona o varstvu potrošnikov (ZVPot-1).
Prodajalec ne odgovarja za neskladnost blaga, ki je posledica neizpolnjevanja zahtev za skladnost blaga, če je prodajalec potrošnika ob sklenitvi prodajne pogodbe posebej obvestil, da posamezna lastnost blaga odstopa od zahtev za skladnost, ter je potrošnik ob sklenitvi prodajne pogodbe izrecno in ločeno sprejel to odstopanje.
Prodajalec odgovarja za vsako neskladnost blaga, ki obstaja ob dobavi blaga in ki se pokaže v dveh letih od dobave blaga.
Domneva se, da je neskladnost blaga obstajala že v času dobave, če se pokaže v enem letu od dobave blaga, razen če prodajalec dokaže drugače ali če ta domneva ni združljiva z naravo blaga ali naravo neskladnosti.
Obvestilo o neskladnosti in pregled blaga
Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova neskladnosti, če o neskladnosti obvesti prodajalca v dveh mesecih od dneva, ko je bila neskladnost ugotovljena.
Potrošnik v obvestilu o neskladnosti natančno opiše neskladnost.
Obvestilo o neskladnosti lahko potrošnik prodajalcu sporoči osebno, o čemer mu prodajalec izda potrdilo, ali ga pošlje v prodajalno, kjer je bilo blago kupljeno, ali pa ga sporoči zastopniku prodajalca, s katerim je sklenil prodajno pogodbo.
Potrošnik prodajalcu omogoči, da blago, za katerega potrošnik zatrjuje, da je neskladno, pregleda.
Uveljavljanje jamčevalnih zahtevkov in drugih pravic potrošnika iz naslova neskladnosti
V primeru neskladnosti blaga je potrošnik, ki je o neskladnosti blaga obvestil prodajalca, pod pogoji in v vrstnem redu, kot je naveden v nadaljevanju, upravičen da:
1. zahteva od prodajalca brezplačno vzpostavitev skladnosti blaga
2. zahteva znižanje kupnine v sorazmerju z neskladnostjo ali odstopi od prodajne pogodbe in zahteva vračilo plačanega zneska.
Pravice iz prejšnjih dveh točk prenehajo v dveh letih od dneva, ko je potrošnik o neskladnosti blaga obvestil prodajalca.
Potrošnik lahko zadrži plačilo preostalega dela kupnine ali dela tega preostalega dela kupnine, dokler prodajalec ne izpolni svoje obveznosti. Potrošnik to pravico uveljavlja z izjavo, s katero prodajalca obvesti o svoji odločitvi.
Vzpostavitev skladnosti
Potrošnik lahko od prodajalca zahteva, da v razumnem roku od trenutka ko prodajalca obvesti o neskladnosti, ki ni daljši od 30 dni, brezplačno vzpostavi skladnost blaga brez znatnih nevšečnosti za potrošnika, pri čemer se upošteva zlasti narava blaga in namen, za katerega potrošnik blago potrebuje.
Rok iz prejšnjega odstavka se lahko podaljša na najkrajši čas, ki je potreben za dokončanje popravila ali zamenjave, vendar za največ 15 dni. Pri določitvi podaljšanega roka se upoštevajo narava in kompleksnost blaga, narava in resnost neskladnosti ter napor, ki je potreben za dokončanje popravila ali zamenjave. O številu dni za podaljšanje roka in razlogih za njegovo podaljšanje prodajalec obvesti potrošnika pred potekom roka iz prejšnjega odstavka.
Šteje se, da je skladnost blaga vzpostavljena brezplačno, če prodajalec nosi tudi plačilo morebitnih stroškov, ki nastanejo pri vzpostavitvi skladnosti blaga, zlasti stroške pošiljanja, prevoza, dela ali materiala.
Da bi se vzpostavila skladnost blaga, lahko potrošnik izbere med popravilom blaga in zamenjavo blaga z novim brezhibnim blagom, razen če:
- je izpolnitev izbranega jamčevalnega zahtevka nemogoča ali
- izpolnitev izbranega jamčevalnega zahtevka predstavlja nesorazmerne stroške za prodajalca v primerjavi z drugim jamčevalnim zahtevkom ob upoštevanju vseh okoliščin.
Okoliščine iz druge alineje prejšnjega odstavka so zlasti vrednost, ki bi jo imelo blago, če ne bi bilo neskladno, pomen neskladnosti in možnost, da bi se potrošniku brez znatnih nevšečnosti zagotovil drug jamčevalni zahtevek.
Prodajalec lahko zavrne potrošnikov jamčevalni zahtevek za vzpostavitev skladnosti blaga, če popravilo in zamenjava nista mogoča ali če bi mu povzročila nesorazmerne stroške ob upoštevanju vseh okoliščin, tudi tistih iz prejšnjega odstavka.
Kadar je za vzpostavitev skladnosti potrebno popravilo ali zamenjava blaga, da potrošnik blago na voljo prodajalcu. Kadar je za vzpostavitev skladnosti potrebna zamenjava blaga, prodajalec zamenjano blago vzame nazaj na lastne stroške.
Znižanje kupnine in odstop od prodajne pogodbe
Potrošnik lahko zahteva sorazmerno znižanje kupnine ali odstopi od prodajne pogodbe v katerem koli od naslednjih primerov:
- prodajalec ni popravil ali zamenjal blaga ali, kadar je to ustrezno, ni končal popravila ali izvedel zamenjave blaga v skladu z zakonom o varstvu potrošnikov oziroma je zavrnil potrošnikov jamčevalni zahtevek za vzpostavitev skladnosti blaga kot je opisano v prejšnjem odseku "Vzpostavitev skladnosti";
- neskladnost obstaja, čeprav je prodajalec poskušal vzpostaviti skladnost;
- narava neskladnosti je tako resna, da opravičuje takojšnje sorazmerno znižanje kupnine ali odstop od prodajne pogodbe, ali
- prodajalec je izjavil ali pa je iz okoliščin očitno, da prodajalec ne bo vzpostavil skladnosti blaga v razumnem roku ali brez znatnih nevšečnosti za potrošnika.
Ne glede na prejšnji odstavek lahko potrošnik odstopi od prodajne pogodbe in zahteva vračilo plačanega zneska, če se neskladnost pojavi v manj kot 30 dneh od dobave blaga.
Če potrošnik zahteva sorazmerno znižanje kupnine, je znižanje kupnine sorazmerno zmanjšanju vrednosti blaga, ki ga je potrošnik prejel, v primerjavi z vrednostjo, ki bi jo imelo blago, če bi bilo skladno.
Odstop od prodajne pogodbe potrošnik uveljavlja z izjavo, s katero prodajalca obvesti o odločitvi, da odstopa od prodajne pogodbe.
Kadar potrošnik odstopi od prodajne pogodbe, potrošnik prodajalcu na stroške prodajalca vrne blago.
Potrošnik ne more odstopiti od prodajne pogodbe, če je neskladnost zgolj neznatna.
Če je obstoj neskladnosti blaga sporen, prodajalec o tem pisno obvesti potrošnika v osnih dneh od prejema jamčevalnega zahtevka potrošnika.
Kadar potrošnik odstopi od prodajne pogodbe, prodajalec potrošniku vrne plačan znesek nemudoma, vendar najpozneje v osmih dneh od prejema zahtevka za sorazmerno znižanje kupnine.
Pravice iz poglavja pripadajo le kupcem, ki se po Zakonu o varstvu potrošnikov (ZVPot-1) štejejo za potrošnike.